2011. december 16.

További élvezetes takarítás...

...mivel nem fogyott el az összes csokipapír, tegnap este a 4évesemmel alkottunk egy újabb díszt. A főszerep az övé volt, lelkesen gyúrogatta a sztaniolgalacsinokat, töltötte a szétnyithatós műanyag gömböt, aztán akrilfestékkel nagyon ügyesen ki is pettyezte hóesősre. Nekem csak a gömböt kellett tartanom és rákötnöm az aranyzsinórt.
Próbáljátok ki, nagyon élvezetes közös esti program :-)


És igen, ehhez ugyan nem a hulladékból válogattam minden alapanyagot (a műanyag gömböt papírboltban vettem) , de ha a cél az, hogy egy négyéves is azt érezze: ezt tényleg ő csinálta, akkor ez szerintem bocsánatos bűn ;-)


Utóirat: ha tudnám, hol kapni üvegből szétnyitható és megtölthető gömböt, akkor üvegből lenne, az egészen különlegessé tenné. Ti tudjátok, hol árulnak, árulnak-e ilyet?



5 megjegyzés:

  1. Szerintem nincs ilyen. Külföldi blogokon láttam tiszta üveg gömböt, aminek az akasztó fémkupakja leszedhető, de túl kicsi lenne a szája.

    Viszont láttam valahol, hogy kell villanykörtét kibelezni, és a tetejét visszaragasztani- ha Gerdapapát is be tudnátok vonni a projectbe, minden kritériumnak megfelelne a dísz. :D

    VálaszTörlés
  2. Évekkel ezelőtt hallottam hogy valahol Pilisborosjenőn készít valaki ilyet. Talán egy régi-régi Praktikában olvastam? De aztán nem eredtem a nyomába, akkor már nagyon messze laktunk onnan.

    VálaszTörlés
  3. köszi lányok :-) era, ez a villanykörtés felvillanyozott! ha valahol rábukkansz a linkre, légyszi küldd át, tutira megcsináljuk - amíg van hagyományos villanykörténk is :-)

    VálaszTörlés
  4. Nézd csak: http://www.stormthecastle.com/terrarium/desert-terrarium-inside-a-lightbulb.htm

    Konkrétan nem erre gondoltam, mert amire én emlékeztem, ott az egész fémrészt leszedték róla, de "lightbulb terrarium" a kulcsszó- az is az volt. :)

    VálaszTörlés
  5. köszi, ezt felvettem a kipróbálandók listájára!

    VálaszTörlés

Véleményed értékes építőelem, mondd el!
Köszönettel vesszük.