2011. december 9.

Nálatok is járt a Mikulás?

Biztosra veszem. Ha pedig gyerek is van a háznál, esetleg több is, akkor arról is meg vagyok győződve, hogy csokit is szép számmal hozott :-) Így rengeteg csokis papírotok gyűlik össze hamarosan :-)
Arra biztatlak titeket, hogy gyűjtsétek össze mindet! Szemérmesek se legyetek: vetkőztessétek le bátran a bontatlan darabokat is (ha táblás, ha figurás, nálunk mind csupasz :-)
Sőt, érdemes egy kis kutatómunkába is fogni, mert én bizony még húsvéti nyulat is leltem a konyhaszekrényben, és nekik sem kegyelmeztem.
Ha pedig kíváncsi vagy, mi lesz belőlük, kövess minket a Facebookon, ahol holnaptól minden nap egy minibejegyzést találsz képpel illusztrálva...hogy miről? Ez legyen meglepetés, mely napról napra bontja majd ki csillogó tartalmát. Ha velünk tartasz, hozd magaddal a gyerekeidet is, imádni fogják!

1 megjegyzés:

  1. Világéletemben imádtam a meglepetéseket...miután elolvastam ezt, alig várom, hogy kiderüljön mi jár Timi fejében:)

    ...ezzel elárultam, hogy sejtelmem nincs...

    VálaszTörlés

Véleményed értékes építőelem, mondd el!
Köszönettel vesszük.