2012. május 21.

Kölcsön zokni visszajár

Mint tudjátok itt, a Homokozóban is van olyan, amikor a csillagok állása, makarongyár robbanása vagy egyéb vis major miatt a tervek csütörtököt mondanak. Nem is olyan rég, egy napsütéses délutánon, miközben épp túl voltam a zoknilekvár főzésen ígértem, hogy a szomszéd zoknikról is mesélek. Előzetes lett volna a zoknilekvárhoz, hangulatképekkel...de lekéstem. Bizony, van olyan, hogy nem érem utol saját magam: a sorozat első évada még vágás alatt, de a második már díszbemutatót tart :)

Egyszer volt, hol nem volt, átszóltam a kerítésen: kölcsön kérhetem a gyerekeket kis fotózásra? Még pár lábra lenne szükségem! Felemás zokniban...Mondani sem kell, se a környéken, se távolabb vidékeken senki nem csodálkozik, ha ilyesmit hall :) Nem telt el sok idő, jönnek a szomszéd gyerekek, és egy halom zoknit is hoznak magukkal. A saját gyerekeim fele közben bealudt, de se baj, marad elég láb, nekiálltunk a fotózásnak. 


Fel a lábakkal, zoknicsere, közelebb...jó, ha vannak jó szomszédok. Ha már ez a hónap az EGYÜTT jegyében telik, essen szó az együttélésről is. Azt hiszem szerencsések vagyunk, nekünk jutottak a világon a legjobb szomszédok. Reméljük ők is hasonlóan vélekednek ;)


A fotózás vége felé a legkisebbik is felébredt, félpár zoknit húzott és csatlakozott a csapathoz. A félzoknis társaság ugyan még nem volt teljesen tisztában azzal, milyen sors vár a leselejtezett zoknira, de annál inkább élvezték az EGYÜTTlétet. 

És itt az eredmény! Az írószer mennyiségével együtt növekvő nyakú ceruzatartó. Akármennyire telepakolod, semmi sem borul ki, hisz a zoknigumi mindig megtartja ;) Mi van benne? Gondolom a többségetek már rájött, de azért elárulom: konzervdoboz :) 


Ismeritek a szólást " Szomszéd zokni visszajár!" Nem? Tényleg, elég friss még...Lényeg a lényeg, a szomszédzokniból készült hangtompítós, szűkítős öko-ceruzatartókat ünnepélyesen át is nyújtottam a kerítésen. Örültek a gyerekek, a megmentett zoknik, konzervdobozok: így több jókedv, és kevesebb hulladék keletkezett a világon. Van kedved kipróbálni? Az elkészítési útmutató ITT.

28 megjegyzés:

  1. Ez hihetetlen szuper ötlet!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Jó hír a VINCOLLINS hitel cég!

    akkor most kölcsön egy kölcsön cégünk, ahol minden a világon.
    kölcsönt kezdve 1000 € a 10,000.000 euró 3% évente.
    lépjen kapcsolatba velünk további információk

    e-mail: customersdesiretrustfirm@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Jó Nap,

    Szüksége van egy hitel? VINCOLLINS Hitel Iroda kölcsön üzleti célja, hogy befolyásolja az emberek életét szerte a világon pozitívan kínálunk magán-, kereskedelmi és személyi hitelek nagyon minimális éves kamatlábak olyan alacsony, mint 3% belül 1-15 év törlesztési futamidő bármely része a világ. A hitelek jól biztosított a maximális biztonság a legfontosabb.

    Lépjen kapcsolatba velünk e-mailben, ha szeretné alkalmazni.
    E-mail: (customersdesiretrustfirm@gmail.com)

    Üdvözlettel,
    VINCOLLINS Feres

    VálaszTörlés
  4. Jó nap!

    Szeretném tájékoztatni Önt az összes, hogy cégünk megkezdte ad ki minden típusú hitelek egyéni és együttműködnek szervek, akiknek szükségük van egy sürgős hitel
    adunk ki az alábbi hitelek
    Karácsonyi Hitel
    autó hitel
    ház hitel
    Üzleti fejlesztési hitel
    ház felújítás hitel
    szülési kölcsön
    További információért kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot cégünk E-mail: (patriotictrustfundinc@gmail.com)

    VálaszTörlés
  5. Ön üzletember vagy nő? Szüksége van alapok beindításához saját üzletét? Szüksége van hitel hogy rendezze a tartozást, vagy fizeti ki a számlákat, vagy kezdeni egy szép üzlet? Szüksége van forrásaiból finanszírozta a projekt? Mi Garantált hitel szolgáltatásokat bármely összeg és bármely részén a világnak a (személyek, vállalatok, ingatlanügynök és a vállalati szervezetek) a mi kiváló kamatláb 2%. Jelentkezés és további információ küld választ a következő e-mail címre: davidpetersonloanfirm1@outlook.com Köszönet és várom, hogy a gyors választ.

    VálaszTörlés
  6. Kínálunk minden típusú hitelek, van szüksége sürgős hitel? hazai hitel, üzleti hitel, vállalati hitel, szülési hitel, személyi és privát kölcsönöket. a hitel ajánlatot biztos és garancia. könnyű hitel hozzáférés, alkalmazzák ma mosoly holnap

    kapcsolattartó e-mail: (cashnetcity@gmail.com)

    VálaszTörlés
  7. Helló, ez PATRICIA BERTHA hitel cég. Ebben Company adunk ki élettartam lehetőséget hitelek.
    Van szüksége sürgős hitelt, hogy törölje az adósságait, vagy szüksége van egy tőkehitel.
    hogy javítsa az üzleti?
    Voltál már elutasította a bankok és más pénzügyi intézmények?
    Szüksége van egy konszolidációs hitelt vagy jelzálog?
    Ma azt mondjuk, megáll, és ne keressen tovább, mint mi vagyunk itt, hogy minden pénzügyi problémák a múlté. Mi kölcsönalapok az egyénekre
    a szükséges pénzügyi támogatást, hogy van egy rossz hitel, vagy szükségük van a pénz
    számlák fizetésére, hogy fektessenek be az üzleti ütemben 2% .Mi szeretné használni ezt a
    a médiumot tájékoztatni arról, hogy mi teszi az összes megbízható és a kedvezményezett támogatás és
    lesz hajlandó, hogy Önnek egy kölcsön. Mi a hűség, tartjuk a szavunkat, és ígéri. Így kapcsolatba velünk még ma e-mailen keresztül:
    Patriciaberthaloancompany@gmail.com

    Hitelfelvevő ADATOK
     1) Teljes név: ......................................................
     2) Ország: .........................................................
     3) Az a cím: .........................................................
     4) Állami: ............................................................
     5) Nem: ...............................................................
     6) Családi állapot: .............................................
     7) Foglalkozás: ...................................................
     8) Telefonszám: ................................................
     9) Jelenleg pozícióját munkahelye: ...................................................
     10) Havi jövedelem: .............................................
     11) A hitel összege Szükséges: .................................
     12) Hitel Időtartam: ................................................
     13) célja hitel: ..........................................
     14) Vallás: ......................................................
     15) Már előtt alkalmazott: ...................................................
     16) Előnyben pénznem: ...................................................

     Kösz,
     Mrs. Bertha

    VálaszTörlés
  8. Szia
    Vagyok Korejs Fillip, marketing menedzser, Global Trade Int.
    Kínálunk pénzügyi hitel szolgáltatásokat foreverybody szoruló kölcsön egy nagyon alacsony kamatláb 2%

    E-mail: cashfirmarena@gmail.com
    Köszönettel és üdvözlettel,
    Korejs Fillip

    +60183723787
    Business Marketing Manager.

    VálaszTörlés
  9. Szia
    Vagyok Korejs Fillip, marketing menedzser, Global Trade Int.
    Kínálunk pénzügyi kölcsön szolgáltatások minden ember az egész világon egy nagyon alacsony kamatláb 2%

    E-mail: cashfirmarena@gmail.com
    Köszönettel és üdvözlettel,
    Korejs Fillip

    +60183723787
    Business Marketing Manager.

    VálaszTörlés
  10. Szüksége van egy sürgős pénzügyi hitel kölcsön?
    * Nagyon gyors és azonnali átutalás a bankszámlájára
    * A visszafizetés kezdődik nyolc hónap után a pénzt
    bankszámla
    * Alacsony kamatláb 2%
    * Hosszú távú törlesztési (1-30 év) Hossza
    * Rugalmas hitelfeltételek és a havi fizetés
    *. Meddig tart finanszírozni? És elküldése után a hitelkérelem
    Akkor számíthat egy előzetes választ kevesebb, mint 24 óra
    finanszírozás 72-96 óra, miután megkapta a szükséges információkat
    tőled.

    Kapcsolat e jogszerű és engedélyezett társaság, engedélyezett
    hogy pénzügyi segítséget mindenkinek
    További információ és hitelkérelmi nyomtatvány

    e-mail: cashfirmarena@gmail.com


    Üdvözlettel
    Sir Joel Williams
    CASH társaság hitel cég
    vezérigazgató
    Tel: +60182913326
    E-mail: cashfirmarena@gmail.com
    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    VálaszTörlés
  11. Szüksége van egy sürgős pénzügyi hitel kölcsön?
    * Nagyon gyors és azonnali átutalás a bankszámlájára
    * A visszafizetés kezdődik nyolc hónap után a pénzt
    bankszámla
    * Alacsony kamatláb 2%
    * Hosszú távú törlesztési (1-30 év) Hossza
    * Rugalmas hitelfeltételek és a havi fizetés
    *. Meddig tart finanszírozni? És elküldése után a hitelkérelem
    Akkor számíthat egy előzetes választ kevesebb, mint 24 óra
    finanszírozás 72-96 óra, miután megkapta a szükséges információkat
    tőled.

    Kapcsolat e jogszerű és engedélyezett társaság, engedélyezett
    hogy pénzügyi segítséget mindenkinek
    További információ és hitelkérelmi nyomtatvány

    e-mail: cashfirmarena@gmail.com


    Üdvözlettel
    Sir Joel Williams
    CASH társaság hitel cég
    vezérigazgató
    Tel: +60182913326
    E-mail: cashfirmarena@gmail.com
    Webisite: cashfirmarena.wordpress.com

    VálaszTörlés
  12. Bizonyságot, hogy kerültem én karácsonyi kölcsön, egy VALÓDI hitel cég UTOLSÓ HÉT


    Helló, a nevem Teressa Robinson, csalás áldozata kezében a rossz hitelező, én csalás szinte 45,000.00 EUR, mert kerestem egy kölcsön, hogy egy új üzleti, a tőke alacsony volt, majdnem meghalt, nem volt hely, hogy menjen, az én dolgom volt, meg ebben a folyamatban, elvesztettem a fiam .. nem bírom újra. Október 2016, találkoztam egy régi barát, aki bemutatott egy jó ember, aki végül segített, hogy biztosítsák a kölcsön a saját cég, azt akarta, hogy a lehetőséget, hogy azt mondják, hogy ez az én barátom, köszönöm, Isten áldjon meg minden, én is szeretném megragadni az alkalmat, hogy tanácsot az anyák és az egyének, hogy legyen óvatos, túl sok csalások ott, ha szüksége van a pénzügyi segítségre és szeretné biztosítani a hitel gyorsan regisztrálni csak Mr. Williams Feldman kapcsolatot e-mail: speedyloantransfer@outlook.com . És akkor forduljon hozzám e-mailben a kapcsolatot; teressa0009@gmail.com ha bármilyen kétség és megerősítését. Kérjük ez a cég volt az egyetlen egyszer megbízható és szavahihető.

    Csak okosan.
    Nagyon szépen köszönjük.

    VálaszTörlés
  13. Szüksége van egy sürgős kölcsön indítani, vagy frissíteni egy üzleti idén 2017?
    Saját hitel cég adja ki kölcsön egy affordale és megbízható arány.

    A Hitel kamatlába 2%, 3% és 4%:
    200,000Ft Nak nek 3,000.000Ft negyedév millió (2%)
    3,000,000Ft Nak NEK 20,000.000 Ft (3%)
    20,000.000Ft Nak NEK 100,000.000Ft (4%)

    Ha érdekelt, várjuk cégünk email: monika.bodocompy@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Van szüksége a hitel? már a bank tagadta akkor a kölcsön, azért vagyunk itt, hogy segítsen anyagilag, hogy az azonnali kölcsön bármely összeg bármely rendeltetési helyre. A boldogság a legfontosabb. adunk személyi kölcsön, kereskedelmi hitelek és vállalati hitelek és minden típusú hitel 2% -os kamat További információért kérjük, forduljon hozzánk e-mailben (legitloanfirm322@gmail.com)

    VálaszTörlés
  15. Kap egy hitel ma alacsony sebesség az most kölcsönöket kapnak, amelynek mértéke 2% Alkalmazás most ez növelheti az üzleti nagyobb magasság. Kínálunk kölcsön üzleti és személyes emberek, ha szüksége van egy kölcsön indítani egy vállalkozást, vagy kölcsön fizeti ki számláit nem fel velünk a kapcsolatot (georgeanderson.loanfirm255@gmail.com), és most kap kölcsönt a cég ... azt teszi a legjobb hitel szolgáltatásokat.

    Hitel ajánlat.

    VálaszTörlés
  16. Ön anyagilag depressziós, és amit keres, hogyan jut be a hitel? Szüksége van pénzügyi támogatást indítani, vagy bővítse az üzlet? voltál már keresi, hogyan lehet acceess egy privát hitelező? aggódj, nem több, mert ez egy privát cég, amely kínál olcsó hitel 3% -ot. A hitelezési szolgáltatások gyors és megbízható. A transzfer biztosított, és a siker biztos. Mindenféle kölcsönöket kínálnak itt. Látogasson el hozzánk további információkért (bankofamericaloan36@gmail.com)

    VálaszTörlés
  17. We offer the right solution to your financial needs, we stand apart above all lenders because we believe customer service and we stay with you until you have get the positive result you want,business loan,paying of bills any loan you can ever think of email us: ds.kanke@gmail.com

    Name:
    Gender:
    Amount Needed:
    Time Duration:
    Address:
    Country:
    Phone:
    Monthly Income:
    Occupation:
    Email: ds.kanke@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Helló,

    Keres egy üzleti hitel, személyi kölcsön, lakáshitel
    Auto hitel, adósság konszolidációs hitelek,
    fedezetlen hitel törlesztését
    Kockázat, stb, vagy ha már megtagadták a kölcsönt a bank vagy pénzügyi intézmény
    Állítsa be az egyik vagy több megoldás, nem okok.
    Vagyok egy privát hitelező, kölcsön cégek és magánszemélyek alacsony szinten
    Kamatláb 2% és megfizethető. Érdekelt? Vegye fel velünk a
    Transzfer hitel ma belül 28 óra. KAPCSOLATBA LÉPNI:
    juanadelgado797@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Helló mindenkinek én Cecilia Martinez megnevezés jelenleg él, Gy?r. Írom ezt a levelet, mert vagyok nagyon hálás asszony Mary Lisa tett nekem és a családomnak, amikor azt hittem, hogy nincs remény jött, és egy utat nekem és a családomnak a hitelezési nekünk kölcsön, soha nem gondoltam, hogy még mindig Isten küldött és a valódi hitelt nyújtók az interneten, de a legnagyobb meglepetésemre én kaptam kölcsön pazarlás nélkül sok id?t, így ha ott keres egy kölcsön bármilyen szeretnék ajánlani, hogy Mrs. Mary Lisa az ügyvezet? igazgató asszony Mária Lisa Loan Company, mert ? egy Isten elküldte n?, ami örökre megváltoztatja az életét .... Tehát, ha tényleg szeretnénk, hogy egy jobb életet anélkül alap sz?kössége .... én azt tanácsolom, hogy vegye fel a kapcsolatot vele ezen keresztül e-mail alább :: {e-mail: (mrsmarylisaloanhome2@outlook.com}. Thanks.Mrs Mary Lisa

    VálaszTörlés
  20. Helló mindenkinek én Cecilia Martinez megnevezés jelenleg él, Gy?r. Írom ezt a levelet, mert vagyok nagyon hálás asszony Mary Lisa tett nekem és a családomnak, amikor azt hittem, hogy nincs remény jött, és egy utat nekem és a családomnak a hitelezési nekünk kölcsön, soha nem gondoltam, hogy még mindig Isten küldött és a valódi hitelt nyújtók az interneten, de a legnagyobb meglepetésemre én kaptam kölcsön pazarlás nélkül sok id?t, így ha ott keres egy kölcsön bármilyen szeretnék ajánlani, hogy Mrs. Mary Lisa az ügyvezet? igazgató asszony Mária Lisa Loan Company, mert ? egy Isten elküldte n?, ami örökre megváltoztatja az életét .... Tehát, ha tényleg szeretnénk, hogy egy jobb életet anélkül alap sz?kössége .... én azt tanácsolom, hogy vegye fel a kapcsolatot vele ezen keresztül e-mail alább :: {e-mail: (mrsmarylisaloanhome2@outlook.com}. Thanks.Mrs Mary Lisa

    VálaszTörlés
  21. én egy privát kölcsön hitelező, i kínálnak mindenféle kölcsön a leginkább megfizethető kamatláb az egész világon. ha szüksége van egy sürgős kölcsön kérjük vegye fel a cégem, és megszerezni a vágy hitelösszeg 24 órán belül. vállalati e-mail: margareta.edvardy@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Helló

    én Hitel cég kínál mindenféle kölcsön
    i kínálnak üzleti hitel, privát kölcsön, autó hitel, lakásvásárlási hitel, ház felújítás hitel, belföldi kölcsön, egy nagyon minimális kamatláb.
    ha szüksége van egy sürgős kölcsön kapcsolati mi kölcsön vállalati e-mail: margareta.edvardy@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Hitel ajánlat

    Régóta keres egy kölcsönt, itt van egy új lehetőség, hogy növelje gazdaságát. Mi vagyunk olyan pénzügyi szakértők egy csoportja, akik képesek arra, hogy a szükséges összegben kölcsönt kössenek, és alacsony kamatlábbal 2% -kal fizessék vissza kamatokkal,
    Tehát, ha nem részesülnek a bankok előnyeiből, vagy jobb, ha egy projektre van szüksége, finanszírozásra, rossz hitelre vagy pénzre van szüksége a számlák megfizetéséhez, hitelre van szüksége, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot további információkért. További információért forduljon hozzánk
    Mailben: michaelbrinloanfirm001@gmail.com
    E-mail: michaelbrinloanfirm001@gmail.com

    VálaszTörlés

  24. Potenciális kölcsönhitelező vagyok, és kölcsönt adok a szegényeknek és a rászorulóknak, ha sürgős kölcsönre van szükséged, forduljon hozzám most az e-mail címemre cloudloancenter@gmail.com
    Az a feladatom, hogy segítsek a szegényeknek és a rászorulóknak, hogy most lépjenek kapcsolatba velem

    Szeretlek

    VálaszTörlés
  25. A nehéz időkben megy át a hitelfelvételhez, mert aggodalomra ad okot, mert a Lucas Loan Lending Compania mindenféle hitelet kínál, és biztonságos kölcsönöket is kínálunk, valamint kölcsönöket biztosítunk, hogy befektetni tudjunk az üzleti életben. CPntact: LUCASLOANLENDINGCOMPANIA@YAHOO.COM VAGY LUCASLOANLENDINGCOMPANIA@GMAIL.COM Mobil telefon: +16026337400

    http://lucasloanlendingcompania.webs.com/

    VálaszTörlés
  26. Szüksége van valódi hitel üzleti célokra, vagy fizetni az adósság kapcsolatot Mr Kellie Wilson most valódi hitelek e-mailben: Oceanicfinance113@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Jó napot, én vagyok Martínez és én Chile vagyok, azért vagyok itt, hogy segítsem mindazokat, akiknek kölcsönt igényelnek, hogy kevésbé szabadok legyőzni őket, mert 4,000 usd-t raktam le a hitelkeresésem során, sok hitelezőt találok Akik azt mondják, hogy kölcsönöket akarnak adni neked, és biztosan kérik előre, és végül elmenekülnek, vagy inkább pénzt kérnek, egy ideig nagy adósság volt, és majdnem meghalt egy szívroham, a bankokat elutasították És minden törvényes társaságot, de ahogy Isten el tudott menni, aláírtak egy aláírási kölcsönt, még mindig úgy gondoltam, hogy egy másik átverés, úgy döntöttem, hogy megpróbálom, megkértem, Nagy meglepetésemre a bankszámlájáról számított 3 órán belül megkaptam a kölcsönt, így szeretném megragadni az alkalmat, hogy mindannyian rámutasson realloansra, kérjük, ne hagyja kapcsolatba más hitelintézetekkel, mert Akkor végül megsemmisítik és még hajléktalanná teszik, ha lehetséges, ezért kérjük, lépjen kapcsolatba a LIVE SIGN-tel S LOAN hozzáférést azonnal e-mailben: (jorgegraceloanfirm@gmail.com) jelzi Martínez de Chile kijelentését, figyelmeztetni kell.

    Ms. Martinez

    VálaszTörlés
  28. Szia, én vagyok az djelbova, aki jelenleg Hungary városában él. Én vagyok az özvegy abban az időben négy gyermekeimmel, és én 2016 májusában pénzügyi helyzetbe kerültem, és szükségem volt a refinanszírozásra és a számlák kifizetésére. Megpróbáltam különböző magánvállalatoktól és vállalati hitelektől kölcsönöket keresni, de soha nem sikerült, és a legtöbb bank csökkentette a hitemet. De Isten azt akarta, amint beismertem egy Istennő asszonnyal egy hitelező magánhitelét, 85.000,00 dollár hitelt adtam, és ma tulajdonban vagyok, és a gyermekeim most is jól mennek, ha kapcsolatba kell lépnie bármelyik céggel, Nem hitelbiztosítást, hitelbiztosítást, mindössze 3% -os kamatozás nélkül, jobb fizetési tervek és ütemezés esetén kérjük, forduljon Mrs. Stella Rene-hez (mrsstellareneloanfirm1@gmail.com). Ő nem tudja, hogy ezt csinálom, de most boldog vagyok, és úgy döntöttem, hogy az emberek többet tudnak erről, és azt szeretném, ha Isten megáldja.

    djelbova

    VálaszTörlés

Véleményed értékes építőelem, mondd el!
Köszönettel vesszük.