2012. március 20.

Sálhegyek - tavaszi villámjátékkal

Talán nem árulunk el nagy titkot, ha azt mondjuk: a tavasz a naaaagy selejtezések, átrendezések, ki- és bepakolások, szortírozások, egyszóval a megújulás és a rendteremtés időszaka. 
Mihelyst elolvadt a hó, és alóla előbukkant a szemét és a piszok, úgy a tavaszi verőfényben házunk táján (no és persze bennünk magunkban is) néhány dologból hiányosság, vagy éppen többlet mutatkozik.

Hiányzik egy vidám, színes ruhadarab, amit a kabátot levetve viselhetnénk, egy-két virágláda az ablakból, kirándulások és piknikek a szabadban...
...és lomtalanításra vár a kamra, tele az előszoba kinőtt és kopott kabátokkal és csizmákkal, és hegyekben áll a sál. Amit ilyenkor, ha hirtelen beköszönt a jóidő, villámgyorsan bedob az ember lánya a szekrénybe: ne is lássa őszig!


Csakhogy a sálhegyek megoldást kínálnak tavaszi nyavalyáinkra is! Ki hinné... Mindössze pár perc szortírozás,  és  több legyet is ütöttünk egy csapásra: nem rámoljuk el a ránk törő pozitív pánikban azokat a darabokat, amiket évek óta nem hord senki, és alapanyaghoz is jutottunk. Igen, a megunt, kinőtt, divatjamúlt, kifakult, nemszeretem anyagú és egyéb rossz tulajdonságokkal rendelkező sál alapanyag!

A következő időszak, egészen április végéig (sok egyéb mellett) erről fog szólni. Hihetetlenül izgalmas, színes téma. Arra biztatunk, nézz szét a saját sálhegyed vidékén sőt, a barátok és rokonok szekrényébe is érdemes bekukkantanod, mert SOK, és még annál is több izgalmas projektet és ötlet hozunk majd a homokozóba.

Induljon a selejtezés és szortírozás! Ha végeztél, írd meg egy megjegyzésben, hány sáltól szabadítottad meg a szekrényed polcát és egy vicces grafikát küldünk cserébe, ami természetesen a sálakkal kapcsolatos!

Nincs semmi egyéb kritérium, csak hogy SÁL legyen :-)

Ha részt szeretnél venni a játékban, a megjegyzés után légy szíves küldj egy üres emailt a kreativhomokozo@gmail.com címre, az email tárgya sorba a SÁL feliratot írva, hogy tudjuk milyen címre menjen majd a kép!

8 megjegyzés:

  1. Sziasztok, minden évben kapok, kapunk sálakat, nem keveset. Tavasszal pedig jönn a "ez nem kell", "ezt egyszer sem vettem fel" , meg stb. Sosem számoltam, de most a kedvetekért 10 darab sálat számoltam össze amit sosem hordtunk, de sajnáltam kidobni.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok! Szerintem különböző stílusú, selyem, polár..., de 10 biztosan van nekem is!

    VálaszTörlés
  3. papírvessző, mindennek megvan a maga oka: talán pont erre az akcióra vártak a sálak :-)
    a 10 szép kerek szám, és fölösleges sálból nem is kevés.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok! Egyszerűbb megszámolni azt a hármat, amit hordok:) Azon kívül van legalább 7-8, amit ki nem dobnék, mert puha, meleg, szépszínű, vagybármi, de jó ideje nem viseltem már őket.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Igen, nekem is egyszerűbb a forgalomban lévőket összeszámolni, abból lényegesen kevesebb van. A többi? Családilag 11 db sál, kendő selejtezhető (na jó, újrahasznosítható), bár némelyiket még vallottam be a többi családtagnak :-).

    VálaszTörlés
  6. Nekem kb. 5 fölös van. :D

    VálaszTörlés
  7. Ezt nem gondoltam volna, 27 sál, amiket már el is felejtettem hogy vannak, és ez még csak az én szekrényem, ezek után a gyerekekébe nem volt kedvem/merszem belenézni. Még kettőt találtam olyat is, amit most mindjárt lefejtek, úgyhogy nem számoltam öket. Kendőből is van vagy 20-25 darab... Úgyhogy jöhetnek az ötletek,alapanyag van bőven! :-)))

    VálaszTörlés
  8. de jó de jó! élejenek a sálak!
    Tyto, eddig azt hiszem te vezetsz, bár ez nem verseny, de ekkora sálhegye még szerintem senkinek sincs :-)

    VálaszTörlés

Véleményed értékes építőelem, mondd el!
Köszönettel vesszük.