2012. január 23.

Miért nem szóltál előbb?

Ha az életben elhangzott GYIKből statisztikát kellene készíteni, biztos vagyok "MIÉRT NEM SZÓLTÁL ELŐBB? kérdés igenis vezető helyre kerülne.

Miért nem szóltál előbb, hogy jössz? Annyi süti volt, de épp mind szétosztogattunk. Ha tudtunk volna...
Miért nem szóltál előbb, hogy az papírgyűjtés lesz a suliban? Pont tegnap vittem ki a szelektívbe. Ha tudtam volna...
Miért nem szóltál előbb...?

Most megelőzzük ezt a kérdést, és előre szólunk mi mindent érdemes gyűjteni, hogy később valami új és izgalmas formát öltsön a kezünk alatt. Hamarosan jelentkezünk az egyre bővülő "NEDOBDKI" LISTÁVAL!

Sőt, hogy teljesen komplett legyen a lista megosztjuk Veletek tapasztalatainkat és praktikáinkat is a bevált tárolási technikákkal kapcsolatban. S akkor egészen biztosan sosem fog így kinézni a hűtőtök teteje :-)


6 megjegyzés:

  1. En annyira kornyezettudatos vagyok, hogy neha magamat is vallon veregetem. De ilyenkor telen amikor all a halomban a recycling valami nagy ikeas taskaban sokszor megkerdojelezem a jozan eszem...Szoval engem NAGYON erdekel, ami jon!!!!

    VálaszTörlés
  2. nálunk a párom akad ki ilyeneken : a szemetet minek gyűjtögeted.. miért nem dobod a kukába!!!! :))))) nakem ez napi küzdelem ,én kicsi gyümölcsös rekeszeket alkalmazok erre a célra ,jól egymásba illeszthető ,esetleg van hely a cimkéknek oldalt......:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csilla, nem lövöm le a poént, de hamarosan kiderül, hogy milyen zseniális kifejezések születtek nálunk a "hulladékgyűjtésemnek" köszönhetően:) (ez itt Rita)

      Törlés
  3. Hű, erre annyira kíváncsi vagyok, hogy még egy blogot is képes voltam kreálni miatta:) Lehet, hogy végre nekikezdek a kétkezi alkotásnak is? Ha igen, abban nagy szerepe lesz a Homokozónak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsuzsi, de jó, hogy Te is virtuális világba költöztél és alkotásra hajtod a fejed, vagyis két kezed:) Lelkesen látunk errefelé!

      Törlés

Véleményed értékes építőelem, mondd el!
Köszönettel vesszük.