2012. július 23.

Beszélő falak...mit mondanak Neked?













3 megjegyzés:

  1. A grafittis volt a legnehezebb. Az már ábrázolt valamit. A többiben hamar lehet találkozni a kitalálmányainkkal :)
    Szerettem, általános iskolában volt feladat rajzórán a márványfestett papíron alakokat találni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy iskolában adnak ilyen feladatokat! A belelátás sokkal fontosabb, mint másolás, főleg a gyerekeknek. Én pár éves lehettem (itt Rita), amikor az ágyon fekve a csipkés függönyt tanulmányoztam, amely számomra csak úgy hemzsegett mindenféle lényekből:) ...no még az aszfaltrepedések, pocsolyák...

      Törlés
  2. itt pedig timi: én a mellékhelyiség ajtaján nézegettem sok-sok évig a sok helyen megfolyt gyári festést, a kedvencem a mikulás volt. aztán apukám átfestette, és mivel nem végzett kontár munkát, nem folyt meg a festék és nem volt min képzelegnem.

    VálaszTörlés

Véleményed értékes építőelem, mondd el!
Köszönettel vesszük.