2012. június 18.

Határtalan virágos rét

Kicsit több, mint egy hét telt el a a Homokozó Klubtól a beszámolóig. Olykor, amikor a folyamatokról beszélünk, főleg olyan mély és összetett folyamatokról, mint határok tágítása, időre van szükség. Igen, arra az időre, ami relatív, arra, amiből kevés vagy sok van, vagy egyáltalán nincs. Ez is egy remek gyakorlat: megadni magunknak az időt!

A Homokozó Klubban ismét egy remek csapat jött össze. Volt, aki már az előző klubokban találkozott, és persze volt, aki először homokozott velünk. Ti mondtátok:

"Nagyon jó volt a hangulat, a házigazdák kedvesek voltak, segítettek, hogy hamar feloldódjunk és így szerintem gyorsan kialakult egy nagyon barátságos légkör, amiben nagyon jól éreztem magam, pedig most találkoztam a lányokkal először."



"Örültem, hogy ennyi új embert és szemléletet láthattam. A hangulat nagyon kellemes és felszabadult volt, még akkor is, ha Rita megpróbált mindenkit kimozdítani a kényelmi zónájából! :D"


Intenzív bemelegítéssel kezdtünk, amikor jól megdolgoztuk érző, gondolkodó és cselekvő önmagunkat, egyedül és csapatban egyaránt. Tisztáztuk a határok mivoltát, feltérképeztünk saját határainkat, magunkon belül és másokhoz képest. Természetesen az együttműködés gyakorlata és a közös alkotás létrehozása sem maradhatott ki.

"A délutáni "közeledős, személyes szférába belépős, kinn maradós" gyakorlat jó kísérlet volt magamnak..."


"Élveztem, hogy pörgősen indult, és hogy egyre lassultunk az alkotás felé vezető úton, ezt a tempóváltást rendszeresen megélem az alkotótevékenység során. "


Közös kihívások után jött a fő feladat: szembenézés saját határainkkal, és a belső munkával egybekötött alkotómunka. A nemtetszések újraértelmezése olyan anyagokon keresztül, amit máskor kézbe sem vennénk nem egyszerű feladat, de annál értékesebbek a felismerések.
A téma és a helyszín is megtettek mindent, hogy valóban virágos réten találjuk magunkat. Na jó, virágos rétre néző teraszon, de mint tudjuk, minden nézőpont kérdése.

És íme az a virágos rétek sokasága. A rét nem válogatja meg a virágjait, mi igen, de ha mégis egy nemtetsző bogánccsal találkozunk, immár más szemmel leszünk képesek ránézni.



Körbeértünk, vissza az időhöz, vagy az időtlenséghez. 


"Tetszettek a feladatok, és amellett hogy szórakoztatóak voltak, szerintem hasznosak és elgondolkodtatóak is. Nyilván vannak időkorlátok, de én egyébként egy egész napot is simán el tudtam volna tölteni hasonlóan :)"


"Szándékosan nem vittem órát, s közben azt kívántam végig: bárcsak ne érne véget ez az alkalom." 

Minden egyes Homokozó Klubbal egyre mélyebb témákat érintünk és egyre több fal omlik le. Míg virágos réten alkottunk és odébb toltuk a határokat, újabb témák is felszínre bukkantak, amelyek között az egyik ősszel be is kerül a Homokozó Klub menübe. A többi maradjon a mi titkunk, de a jó hír, hogy úgysem bírjuk sokáig tartani a titkokat :-)

Ezúton köszönjük mindenkinek, aki lelkes jelenlétével gazdagította a klubdélutánt! Találkozunk legközelebb!


"Remélem, hogy még sok klubbon részt vehetek, és hozom a barátaimat is! Azt hiszem mindenkinek jót tesz egy lelki felszabadulás! :)"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményed értékes építőelem, mondd el!
Köszönettel vesszük.